200 kilo muskler på två timmar

Vilken fin dag idag!
En liten notis såhär innan läggdags.
Vi spelade brännboll idag, så jävla kul!
MEN, jag kämpade som fan. Ni anar inte, jag
gav allt. Hela mitt hjärta och all min kraft för att vi
skulle vinna (vilket vi givetvis gjorde).

Jaha och vad resulterade nu detta i?
Jo, jag kan knappt röra mig. Efter brännbollen var jag
helt förstörd i benen. Flera timmar senare när jag kom
hem till Mary så kunde jag inte lyfta dem mer än en decimeter
ovanför marken när jag låg ner. EN DECIMETER! Det kändes
som att de vägde 100 kilo vardera. Jag måste nog börja träna.
Lite i alla fall. Det är läskigt. Jag känner mig som 90år gammal
och reumatism för hela slanten. För ni ska veta, att trots min
obefintliga träning så är jag ganska smidig i vanliga fall.

Ska bli kul att vakna imorgon, likstel i benen. Spännande!

XX


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ja, söndag blir perfekt! Det skrev jag ju i sms:et, men du svarade inte =/ Ska på kalas vid tolv men efter det blir det kanoners :) Älskar dig!

2009-05-30 @ 00:00:28
URL: http://minstil.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ja, fyfan vilken träningsvärk jag har idag! När jag skulle resa mig från sängen i morse såg jag nog ut som en 80-åring så som jag ojjade mig och haltade fram, haha. Hoppas din huvudvärk är bättre idag vännen!



Vi ses på onsdag, wihoo!

2009-05-30 @ 16:41:58
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0