Älskade Fia is back!

Grillning, krocket, kubb och avslutning i Halmstad på Morfars(?!).

En helt fantasktisk dag och kväll. Fia is back in Sweden och vi fick
äntligen underbara Martin that we all adored!

Det var en sjuk kväll och vi hade så jävla kul!!


Jag var en jävel på krocket


Men Fia var snäppet bättre


Johanna var absolut SÄMST


Lets play!


Fia berättar reglerna


Johanna står och stampar och Fia är typ på väg tillbaka haha


Martin fick också vara med


Fia spelade för att vinna


Happy scouts!


Triss i damer


Aida jag och våran favorit sydafrikan


Matmor i farten, eller mother of food som översättningen till Martin blev.


Dags för kubb


Djupt koncentrerad



Skål


The loosing team


Jag var på g


Jag var bäst!


Johanna förlorade i allt hon var med i och aggressionerna tog öve till slut,


Me and Martin


Söta Fia


Jag hittade nya brillor


I bilen mot Halmstad


Krogen innan utgång


Så söta!


Inne på Morfars, om det nu var så det hette.


Aida fick vara med på ett hörn


Fia spexar


Jag råkade ta isönder hennes linne.


Hej ho


När jag kom hem låg det en BoIS hatt på min säng. Nämen!

Kommentarer
Postat av: Yoo

NÄMEEEEEEN!!!!

2009-06-08 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0