Avslutning

En sjukt bra heldag med klassen!


Vi hittade ett fint ställe i Slottsparken


En fis och en fisk


Vi slog oss ner rejält


Ibö5:s favorit Pia


Laddad!


Brännboll!


Jag gör mig redo att svinga iväg bollen. Kanske ska nämna att vi spelade golfbrännboll.


Sjukt beredd för en spurt


Detta var då orsaken till min obeskrivliga träningsvärk som fortfarande gör livet surt för mig.


Sedan var det grillning, Missa inte min sexiga utstyrsel med gympaskor och helgestrumpor.


Sen var det dags för kubb. Den vann vi också. Lag 2 was in fire!


Glad!


Coola Åsa


Cecilia var sjukt road


Alla fick en varsin ros och ett brev som vi skrivit till oss själva ett år innan.


Rosa, glansiga och tajta brallor. Han är inte 60 som jag trodde, utan typ 25. Han sprang förbi
oss säkert tre gånger.


Chill i solen


Det började samlas ankor(?!)  vid oss.


Camilla och Markcus skulle mata dem. BRA IDÈ!


Erika e söt 


Åsa peacar


Jag är så nöjd med min ros


På kvällen blev det middag på Harrys


Jag och Malin


Mina fina Helsingborgstjejer


Ann-Sofie och Anna


Camilla och Jenny


Marielle, fisken och min resekompis Malin


Jaha....


Erika och Marcus ville också vara med


Jag och Aneta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0