I've got an idea

Lite tankar.

Bussen upp till Sthlm hade toalett, jag hoppas
innerligen att alla karlar som lättade på trycket
satt ner med tanke på hur bussen rörde sig.

Jag såg inte en endaste kändis idag! Inte ens
en liten en, som Meral i baren eller något.

Jag gillar nog London mer än Stockholm.

Jag pratar inte stockholmska, jag pratar tydligen någon
blandning av allt möjligt.

Jag fick ett samtal idag om jobb i Oslo, men de behövde
att jag började direkt och det går ju inte. Men hade jag inte
haft skolan så hade jag lämnat.
Goodbye och Adjö säger jag!

Jag hatar biblioteket!! En vecka, EN VECKA sen är jag med
att lämna tillbaka böckerna jag lånat. 100:- böter. DÖ!

Det är efterfest efter spelningen imorgron, rent instinktivt
tänker jag mig en jobbig bussresa hem på Onsdag.

Jag gillar storstäder!

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0