Ja tack näääääääästa

Det blev inte bättre än att jag sov hemma hos Malin.
Men först var det givetvis kebab hos Ja taaack, näääääääästa.
Det var länge sen, men det kebabhaket är fortfarande givet.

Vi hittade en Staxi som kunde köra oss hem för den sista 50 - lappen
vi hade i kontanter. Jag litar fullt på Malin. on har bara bott i lägenheten
en vecka men ändå.

M - Höger.
M -Vänster .
M- Höger
M - Vänta nu... Jag trodde vi skulle vara vid Olympia nu...
J - Malin, vetdu över huvud taget var vi är?
M - Hahah nä, jag tror vi åkt vilse!
J -  Haha okej, men vad fan. Jag vet inte var vi är.
M - Hehe nä...

Vi kom hem till slut tack vare chauffören som hittade till gula kiosken.
Vilket är ett underbart uppenbart namn på en gul kiosk. Min kiosk ska
också heta något sånt. Lovely.

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0