Kontanter, I-landsproblem?

Kontanter. Nuförtiden har man aldrig kontanter.
Med man menar jag givetvis jag. Och har inte jag det
så blir det automatiskt en allmän handling.

I alla fall, åtskilliga gånger har jag hamnat i situationer
som kräver kontanter. Men jag lär mig ALDRIG.

När vi stod i kön till Boismatchen igår (redan försenade)
så ser jag att det kostar 140:-, AAAHHRRRG. Det kostar ALLTID
100:- annars, de bara mjölkar pengar för att vi möter IFK. Dom
jävlarna. Jag hade givetvis bara 100:- och Anna hade 140:-.

Kontentan av detta blev ju självklart att vi inte skulle komma in.
Jag ringde pappa (som var på matchen) men han hade glömt
mobilen hemma så mamma svarade och fick prata med en sjukt
bitchig Nina.

Vi var precis på väg att åka hem när jag kom på att Bass kanske skulle
på matchen! JAA! Det var han och han kom och gav mig pengar.
Vilken vänlig själ. Så nu hade jag tänkt låta honom vinna i buzz några
gånger framöver, bara för att vara snäll liksom.

XX


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Du är en riktigt DYRING...

2009-05-14 @ 20:13:04
Postat av: Marcus

fasiken att jag missade dig där uppe

2009-05-16 @ 14:40:56
Postat av: Marcus

fasiken att jag missade dig där uppe... Men en underbar match att se :P

2009-05-16 @ 14:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0