Nervgift to go around

Någon som vet att lysrör är giftiga när de går isönder?
Att de innehåller kvicksilver som är ett nervgift?
Att kvicksilver är förbjudet, förutom i lysrör och lågenergilampor?
Att man ska hålla andan och ställa lysröret i ett rum i 30 minu´ter och vädra?

Inte?

Nä inte jag heller. Välte ut ett lysrör på Clas idag när jag satt i kassan.
Sedan satt jag kvar i en kvart innan jag sa till Lotta om händelsen som
förklarade läget ovan.

JAHA

Så om ni märker att jag börjar bli seg, avdomnad eller att mina reflexer
är ur funktion. Då vet ni alla fall varför. Väntar med spänning.


XX



Dom kunde skrivit något på förpacknignen?!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det trodde jag alla visste... Det har ju varit massa snack om för- och nackdelar med lågenergi och lysrör..

Nån form av test borde de ju ha innan de anställer folk på Clas.. =P

2009-05-20 @ 18:03:23
Postat av: Nina

Haha ja det har du rätt i ! Jag kan tyvärr inte kommentera deras nyförvärvade rekryteringar :)

2009-05-21 @ 19:26:07
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag vet att du vill det, hehe. Jag tycker det har varit dåligt på bloggfronten från din sida!!

2009-05-21 @ 19:47:46
URL: http://minstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0