Ställ krav på mig, please?

Åh ta mig härifrån! Nu! Jag har aldrig velat bli kidnappad så
mycket som just precis nu.

Sitter och skriver mitt examensarbete, och det hade underlättat
ENORMT om jag hade haft en aning om vad fan jag håller på med.
Ärligt. Just nu känns det som att jag bara yrar rundor och gör
bort mig i all text.

Jag pratade med min handledare för typ andra gången igår sen
arbetet började. Vi är ganska upptagna båda två hehe.

J - Ja, jag bryr mig faktiskt inte om vad skolan tycker. Jag menar
de nöjer ju sig förfan om jag så bara skickar in en rad typ
"Clas ohlsons kunder är nöjda". Det är ju marknadschefen för
Clas Ohlson jag måste imponera ¨på. Det är ju honom jag vill
ha som referens senare.
M - Jaha?
J - Jamen Monica, du vet att det är sant! Du är en ev de få som
faktiskt ställer krav på oss. Som förväntar dig högskolenivå.
M - Okej...
J - Okej, ska vi börja gå igenom det jag gjort?

Jag är nog riktigt härlig att ha och göra med!

Ikväll kommer Anna hem!!!! Jag tror jag kommer pussa och krama
henne till döds. Denna gången stannar hon hemma heeeela
sommaren. Underbart! Give me the greenlight.

XX

Kommentarer
Postat av: Emmeli

TÖNT!

2009-05-12 @ 16:34:55
URL: http://minstil.blogg.se/
Postat av: Nina

Mohahhahhahha!

2009-05-12 @ 17:24:39
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0