Stockholm uno

Hej du glade, Karro som vi bor hos här uppe har inget
fungerande internet för tillfället. Så det blir en liten snabb
uppdatering hemma hos Po innan vi går och äter.
7 TIMMAR i buss igår. Fyfan!! Aldrig mer!

Klockan nio mötte jag upp Po på Medborgarplatsen så
gick vi till Söderhof och träffade hans kompisar. En ritkigt
trevlig kväll. Sedan följde jag med Po hem för att få se hans
lägenhet innan han flyttar. Inte så mycket att se dock.

Nu ska vi äta, förhoppningsvis får jag tag på en dator igen.

XX


Kul att träffa Po!


Vi vär säkert 20 personer, men på något konstigt sätt så tog jag bara foto på mig, Po och Mattias.


Mattias, nyinflyttad i Stockholm och singel!! Passa på tjejer!


Kom nu här Posingen!


Nämen hejsan, kolla vad jag hittade.  - Po! Ta foto på mig! Jag ska dit på Tisdag!


I väntan på tunnelbanan till pendeltåget som vi fortfarande är lyckligt ovetande om att det
är inställt.


Giant hand!


Pos fina rullgardin som han inte haft nere sen han flyttade in. Jag drog med mycket möda ner
den medans han var på toaletten för att sedan komma fram till att han nog inte skulle kunna
få upp den igen. Hahaha, fan vad jag skrattade. Men en spontan tanke som kom var ju
- Klipp av den då! Har du inte haft den nere sen du flyttade in så spelar det ju ingen roll?


Detta blev det till mat. Jag fattade inte hur pizzan kunda kosta 90:-!! I Sollentuna liksom.
Men när jag fick den såg jag, jag betalade för en familjepizza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0