Jag överlevde Svalöv

Åh, fyfan vad jag är seg idag. Fest i Svalöv igår.
Och det blev fanimej fest. Alla var fulla som gurkor.

Vi kom till Svalöv vid halv åtta, men Linda det lilla svinet
hade glömt en flaska sprit hemma, så vi körde tillbaka till
Landskrona för att hämta den och sen till Svalöv IGEN.
Fint!

Kvällen blev lyckad, vi spelade tärning. Eller ja, vi missförstod
hur man spelade tärning. 1-2 är bäst, bättre än 4-5, 5-3 är bättre
än 3-4. Hit och dit, fattade nada, reglerna hade ingen logik över
huvud taget. Men det var kul att se.

Och nu är jag mer eller mindre medvetslös. Det har väl sina förklaringar.
Jag måste packa nu, precis just nu. Lämnar ju för Stockholm imorgon!!!
Så jävla fint!!!!

XX


Söta Annika


Ja, alla är nog lite förvirrade över tärningarna


Puss och slick


Ola, nyhemkommen från Sälen sen en timme


Nu är vi i Svalöv


Galna herrskapet


Två Svalövspojkar, bland annat Lindas lover.


Klockan går och alkoholen konsumeras


Jahaaa?


Turisttrion


Jag och Lindas lover bekantar oss

Kommentarer
Postat av: Ålle

Hey! Fest i Svalöv låter inte bra haha =)

2009-05-01 @ 20:58:13
Postat av: Charlotte

Meeh, han brevid Lindas lover är min kusin Pucken.. Va finurligt! hahaha Svalöv är inte stort.

2009-05-01 @ 21:14:41
URL: http://charlotteisengard.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha eller hur Oskar! Fest i Svalöv är aldrig bra ;)

2009-05-04 @ 10:49:06
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0