Oväntad födelsedagsfest

Gårkvällen blev en ganska lugn kväll. Tessi och
Elias hade lite fest eftersom att Tessi fyller år på
Söndag och detta hade inte lilla fröken Wooow
informerat mig om. Så jag stod i dörren med en
kasse alkohol och ingen present.

-Du kan få en cider.. (typ) 

Kvällen var jättetrevlig. Jag som hade cyklat blev mer
eller mindre förfärad när det började regna vid halv tolv.
Jag hade ju tänkt åka ner i stan och kolla läget.

Jag ringde syrran och hon och Jens kom och hämtade
mig och Linda. Linda åkte hem och jag åkte ner i stan.
Väl där nere träffade jag några kändisar.

XX


Woooooooooow


Matilda hade med sig söta Kian


Micke, Elias, Tessi och Lotta


Så söt! Och han var så glad!


Titta, fortfarande glad


Och sen kom Linda och förstörde allting


Babykräk. Sånt får man ta.


Puss


Jag och den väldigt överförfriskade Hilda


Jag hittade det största Downet ever på uteserveringen


Erika, Elin och Linda


Malin


Ostrallan och jag tog bussen hem i regnet

Kommentarer
Postat av: yoo

hahaha det största downet eeeeva!

2010-04-03 @ 22:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0