Spelnörd, en aning

Igårkväll var det spel och vin som väntade. Det var Annas
förslag att spela spel, jag trodde hon drev med mig. Ingen
vill någonsin spela spel i min umgängeskrets. Men hon menade
allvar så vi spelade geni och poker hemma hos Emmeli i sällskap
med några flaskor vin och lite öl! Riktigt fin kväll.

Vi spelade tre gånger, jag vann ALLA gånger. Varenda gång.
Även fast Emmeli var nykter, hahahhaha. Ja you get the point!
Den oövervinnerliga spelmästaren. Egot bara växer och växer. YES!

XX


Så söta


Vi började med geni (jag vet sånt fattigt, men det var det Emmeli hade, haha)


Dylan ville också vara med


Pussipuss, jag gillar det nog mer än vad han gör


Emmeli börjar bli frustrerad över alla förluster, Anna vet inte bättre


Underbar lila penna som jag senare fick av Emmeli. Examenspresent kan vi kalla det haha.


Jag vann TWICE


Och sedan på chicagopoker. Sjukt stolt!

Kommentarer
Postat av: Bonden

VA FAN! Snor du min penna som jag har snott från jobbet! lågt, Sista gången du kommer in i min lägenhet din lilla skit

2009-05-23 @ 19:58:43
Postat av: Emmeli

hahahaha, "Emmeli frustrerad över alla förluster & Anna vet inte bättre" så sant, så sant :D

2009-05-24 @ 20:05:50
URL: http://minstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0