Fest, en helt vanlig fest, typ

Ja för er som inte hänger med i världen vill kanske veta att
det var fest hos Sanna och Nyman igår. Och inte vilken fest som
helst, det var HEMMAFEST!

Jag går ialla fall inte på hemmsfest så ofta nuförtiden. Men det var
riktigt skoj, sjukt kul. Folk överallt.

Ett problem bara.... När man går på förfest tar man med sig en flaska
vin och någon cider typ, när JAG går på hemmafest tar jag med mig
en vin och en bacardi breezer. Någon som förstår den usla kombinationen
här?  Min alkohol var ju slut innan klockan elva. Och då hade jag ändå
smuttat en hel timme för hushålla liksom.

Och vad gör man när alkoholen tar slut? Jo just det, man får av grannen
eller av värden. Fint. Det fanns  liksom ingen ände på det vilket förklarar
min tidgare beskrivelse av studsandet mellan väggarna.

Jag och min underbart fina,snygga,läckra,flashiga väska råkade visst
spilla ut jägermeister och redbull över hela köksgolvet. Kladdigt!

Och Nyman kunde inte riktigt släppa det, haha. Det var hans grogg jag spillde ut.

Och historien om Agnes gick på högvarv och kommentarerna flödade.
Sanna tycker det är speciellt kul, Agnes, Agnes, Agnes. Haha.

XX


Johanna med sin ryggskena och ischias haha


Söta Emmeli


Min kamera har två blixtar och vi försökte fixa bara en blixt och Conny fick vara testkanin


Fina värdinnan Sanna


Yoo och Emmeli


Mingel


Lovely


Buzzdriver som ledde till en väldigt överförfriskad Emmeli





Mina fina tjejer


Sanna & Tilly


Jag och Julia, en fellow aspero kompetens elev


Lousie och Johanna


Jag drog asbra skämt hela kvällen, ni skulle hört. haha








Dansgolv


Rocking




Nu har det gått jävligt långt, tror inte jag kunde fokusera min blick i mer än 5 sekunder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0