Folkfest på parantesen

Jag nämnde tidigare att jag skulle på korridorsfest
igårkväll.

HAHA! KORRIDORSFEST! Jag hade fått det helt om
bakfoten. Här var det fest!! Hög musik som hördes ända
bort till mårtenstorget, discolampor och sjukt mycket folk.
1500 biljetter såldes, och det var så sjukt mycket folk!!

En av de bästa festerna på länge. KAn inte riktigt beskriva
känslan. Men det var bra :)

En kille lurade mig att han var utbytesstudent från Österrike.
Efter trekvart sa han att han var svensk. Så jag hade suttit
och pratat engelska med honom och gett honom raggningstips.

Killen - Men kom igen du hade ju aldrig pratat med mig i nästan en
timme om jag varit svensk!

Och det har han ju rätt i, inte lika intressant.

Det slutade med att han ville ha trekant, TACK MEN NEJ TACK!!


XX


Nyankomna


Söta Ammar


Erika tillsammans med rödvinet vi snodde av wannabe österrikaren


Crowded


Helt underbart!


Bästa festen på länge


Nu börjar det bli sent


Dagen efter


Ammar gjorde frukost till mig eftersom att jag var gravt bakfull och helt förstörd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0