ABDC

Ligger och kollar på Americas best dance crew.
Än en gång blir jag lite smått bitter över att jag inte
kan dansa. Dom är så jävla grymma.
JabbawockeeZ är bäst! Helt klart!!

Gårkvällen var najs! Förfest hos Yo sen stan OCH sen
blev det guitar hero. Så fint. Anna var pinsamt dålig. Man
får börja överväga ytterligare om man kan ta ut henne bland
folk after all.


XX


Arabälskaren


Moi


By the purple wall


Yoo fotade i alla möjliga vinklar


Jag hade tydligen någon bröstobsession


Okej?


Teamet


Mer bröst


Em and An


Två Downs


På Inferno


Moi och Isa


Stoffe och Down


Det blev guitar hero hemma hos Conny efter krogen


Jag vann VARENDA gång!


Anna var pinsamt dålig! Conny var väl okej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0