Världens bästa kväll med Erik Hassle c/o

Vilken kväll det var igårkväll!!!

Spelningen var på Gröna Lunds teatern och var hur
jävla bra som helst!! Det var litet och personligt och lagom mycket folk.
Några kändisar som närvarade var Sahara Hotnights, September,
Agnes, Oskar i Snook, Frida Farhman. Och Erik Hassle såklart!!
Han sjöng släppta låtar  och nytt material, Riktigt jävla bra! Jag blir helt
lyrisk när jag tänker på igårkväll.

Efter spelningen var det mingel med Erik och bandet. De gav ut hans singel
och Minna gav oss ölbiljetter, ja tack! Sjukt bra. Det försvann
folk allteftersom, och det var dags för efterfest. Till slut var det bara jag, Malin,
hultfredsgänget, bandet och lite branschfolk kvar. De bjöd på taxi till efterfesten,
jag och Malin hamnade med Henrik, en av producenterna och en Fredrik, som
visade sig vara ljudtekniker.

F- Vad tyckte ni om ljudet då?
J - Jo det var bra! Allt var bra! Men sista låten blev det lite fel med ljudet..
F - Aaaa...
J - Hrrmm, e du ljudtekniker eller?
F - Jaa.

Fint!

Efterfesten hölls på världens mysigaste ställe på Fredsgatan. Hur bra som helst!
Min beskrivning gör inte kvällen rättvisa. Vi satt med hultfredsgänget och
managern, Adis, bjöd på öl. Jag kunde spana in Vincent bland minglet och det
kom och gick folk från bordet hela tiden. Trummisen, basisten, managern,
producenten. Det var sjukt kul!

Ett stort tack till alla från hultsfred! Så gulliga! Och gjorde kvällen!

XX



På väg till spelningen


Den här planschen fick jag med mig hem! Tack Lisel!


Gröna Lundsteatern


I väntan på att de ska börja spela


Hassle on stage! SÅ BRA!


Underbart!


Carro och söta Lisel från hultsfred !


Jag och Hassle! Så fint ! :)


Jag och snyggingen med Oskar från Snook.


Minna och Malin on stage


Här på salongen hölls efterfesten


Stort och rymligt bord


Kan ni spana in hassles hår i vimlet?


Malin och Johan


Jag och Lisel!


Managern Adis


Jag är glad med öl, bredvid producenten Henke


Trummisen i bandet, Malin och hultsfredare :)

Kommentarer
Postat av: Lisel

Åh vad roligt!!!! Kul att du fick en bild på dig och Hassle också :D

2009-05-06 @ 23:53:33
Postat av: Nina

Jaaadå! Underbar kväll! Tack än en gång! Är jävligt sugen på att komma upp på Hultsfred!! :)

2009-05-07 @ 00:02:14
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/
Postat av: Klara

Åh! Gud vad kul! Jag älskar Erik Hassle !!

2009-05-07 @ 12:45:23
Postat av: Frida

Mannen! Inte Snook-oskar. Satan vad avundsjuk jag är!!! Ni verkar haft sjukt kul iaf ;) woho

2009-05-07 @ 14:46:18
URL: http://letmesigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0