X-jobb

Våren är här! Eller ja det har den varit länge.
Men jag bli så glad!

Hemkommen från Yoo nu, fint med lite uppdatering om
vad som pågår med henne och Håkan najs. Och hon fick
givetvis en uppdatering live om Erik Hassle kvällen. Viktigt!

Jag ska fortsätta på sammanställningen av examensarbetet
hade jag tänkt. Marknadschefen ville gärna ha det innan helgen
så han kan prata om det på sitt möte i Sthlm nästa vecka. Spännande.

När jag är klar med sammanställningen så ska jag "bara" skriva själva
arbetet också, det ska vara inne om exakt en vecka. God jul säger jag!

Men faktiskt, jag jobbar ju bäst under tidspress. Ni ska nog få se.
Det får lösa sig, annars får jag ingen examen.....

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0