Bakissöndag as usual

Vilken sjuk kväll igår. Riktigt roligt!

Vi var typ bara 11 stycken. Perfekt, alla fick precis plats i samma rum,
vi hade precis sittplatser till alla (även om Anders tog isönderen stol haha)
och vi spelade drickspelet 'ring of fire'. Jag tror att den svenska verionen
heter vattenfall. Alla kort i kortleken har olika betydelser, t.ex. 2- alla tjejer
dricker(vi var bara två) 3- alla killar dricker, 4- hitta på en regel osv osv.

Att hitta på egna regler än så jävla roligt. Du får inte peka, inte nämna namn,
när en kille dricker så måste tjejerna dricka, elakt. Det blir väldigt mycket
alkoholintag på en spelrunda.
Jag kom med den bästa reglen dock : Varenda gång jag måste dricka, måste
Matt också dricka hahahah. Taskigt , ja. Roligt, JA.

Vad tror ni han gör för att hämnas, väljer mig att dricka när han får välja. Vilket
innebär att han själv måste dricka eftersom jag dricker. Haha, jag kissade nog
lite så mycket jag skrattade.

Det var hursom helst riktigt roligt igår. Lyckat som fan!

Vi ringde taxi vid halv två för att åka in till stan. Projektteamet tog en taxi, jag,
Matt, Steven och Ricky tog en annan. Vet ni en sak?
Klubbarna släpper inte in folk efter en viss tid. Det spelar ingen roll om det är fullt
eller inte,för i helvete. Är klockan 2 så är klockan 2, du kommer inte in. Idioter.
Projektteamet var redan inne, deras taxi anlände tidigare. Jag och Steve kom en
minut över 2!! EN MINUT!! Jag höll på att få ett raserianfall. Släpp in mig era jävla idioter.
Men nej, jag och Steve gick till Subway och sen tog jag en taxi hem.
Pengar väl spända. Nästa gång går vi nog ut tidigare.

Det konstiga med folk här är att de inte förfestar. De går ut redan vid tio och dricker
sig fulla på krogen. Konstiga människor.

Jag missade inte så mycket igår från utestället. En minut efter att jag ringt projektteamet
om att jag (för i helvete) inte kommer in så ringde Stefan (en kille från projektteamet som
gått hem) och sa att de hade haft inbrott.

Så hemskt!!! De hade tagit datorer, mobiltelefoner, rubbet.
Dom är säkert försäkrade, MEN, de hade lämnat en nyckel utanför. Så
tjuvarna hade tagit sig in med nyckel. Det kanske inte försäkringen täcker :(

Så synd! Hoppas verkligen allt löser sig, för det är så himla sköna killar.

Nu ligger jag här i min ljuvliga säng och ska snart in i duschen. Imorgon är en annan dag
på jobbet. Jag älskar att gå till jobbet. Träffa alla igen :) Jag gillar verkligen vårat team,
det är löjligt. Jag är väl fortfarande i smekmånadsfasen där alla är underbara. Vänta några
veckor så kommer jag nog spy galla över everyone of them :) Fast, nej, det tror jag
faktiskt inte. Det är underbara människor!


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0