Bilfärden från hell

Efter butiken stängt i Torsdags så bjöd Mark Gregory ( VD över Clas Ohlson
England) med oss tre svenskar på middag på en väldigt tjusig restaurang.

Det var väldigt trevligt. Visserligen hade jag vid butikens stägning jobbat
i 13 timmar, så jag var ju gaaaaanska trött. Men blir man medbjuden på
middag av VD:n i England så går man. Spelar ingen roll vilket tillstånd
man är i.

Restaurangen var väldigt tjusig. Lite väl tjusig för min smak. Med det
menar jag att jag inte fattade ett endaste ord på menyn vilket resulterade
i att jag beställde in kalv-korvar. Snyggt. Jag tycker inte ens om vanliga
korvar liksom.

Till förrätt lyckades jag få in kalv-paté. Trevligt. Jag åt och såg glad ut.
Lite väl glad ut kan jag tänka mig. Samtidigt som jag försökte hålla tillbaka
kväljningarna efter kalv-patén, så började tröttheten och vinet ta överhanden.

Jo ni förstår, här fick man inte in ett glas eller en flaska vin. Utan de fyllde på
glaset så fort man tagit en klunk. Så det var också en upplevelse. Jag drack
mig självklart inte full. Men när vi lämnade restaurangen vid 23.15 så
skrattade jag åt allting. Jag var så trött så jag var helt förstörd. Allting jag såg
eller någon sa var det roligaste jag någonsin varit med om. Jag var SÅ nära
att kissa på mig hela vägen till bilen.

Det var också en trevligt liten händelse. Esham (teamledare) var snäll och skulle
köra oss hem.

Vi kom inte hem på ett tag kan jag säga. För det första så är Eshum helt värdelös
på det mesta, hans fru gör allt. Han är väldigt underhållande men sjukt laid back haha.
Jag sitter ihoptryckt i baksätet bredvid världens största barnstoloch Gustaf. Och jag
kan inte sluta skratta. Jag får inte i säkerhetsältet för det var helt cp. Då säger
Esham till mig att det inte är någon fara, för jag sitter i baksätet... ?!?!?!.
Jahaaaaaa juste ja, i baksätet, där alla air-bags och viktiga saker finns. SMART.
Esham hade druckit några glas vin. Men som ni säkert förstått så satt jag bara
och skrattade.

Mats skulle visa vägen i framsätet. Tänk er Sunes pappa, Rudolf, ge direktioner.
Det hade ju varit enklare att ge direktioner om att svänga INNAN den faktiska
svängen.

Det slutade med att Jag fick tänka på döda kattungar för att förhindra mitt hysteriska
skrattande och Mats fick mer eller mindre hålla tyst. Gustaf löste det, han är den enda
som egentligen hittar hehe.

När vi sitter i bilen så börjar Esham snacka om hur han ska hitta tillbaka ut på M4
efter han droppat oss. Då säger Mats a.k.a Rudolf - I'll show you.  (Tvärsäker)

Jojovisst. You'll show him. Hahhahaha. Mats hittar inte. Det är så komiskt.

Nä nu måste jag sova.

En liten uppdatering har det blivit och jag återkommer.

XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0