CONGRATULATIONS MALMÖ!!!

Ja juste ja, jag glömde nästan nämna att min butik
i Malmö. Alltså, Clas Ohlson i Malmö hade nyöppning av
det nya konceptet samma dag som vi hade premiäröppning
här i Reading. Och de slog nytt säljrekord på en dag.

De sålde för över 1,3 miljoner på en dag!!!

Helt sinnessjukt!! Fattar ni hur mycket det är.

Jag är så stolt över dem :) Mina söta små Clasare.

Ni kan ju tro att det var ett stort samtalsämne även på
våran öppning. Och jag gjorde ALLA väldigt väl medvetna
om att det var min butik.

- Hej, hallå! ursäkta! Pratar i om malmö? Vad intressant för
det är faktiskt min butik hemma i Sverige.

Ja ni fattar.

Självklart blev kommentarerna att det säkerligen berodde på att
jag inte längre jobbade där.

Men ändå :) YEEEY! Försäljningsrekord är inte dåligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0