En dag på stan

Hej mina vänner!

Nu är jag hemma efter en dag på stan.

Jag fick gratis klippning idag!!! Kostar egentligen 500:- men
min kära chef Keri fixade det gratis för de parkerar på vår parkering :)
(Och han sa faktiskt att han ville unna mig någonting, så snällt!)

Thank you very much!

Sen shoppade jag upp en hel hyra på stan idag. Köpte en ny klocka, DKNY.
Skitfin!! :) Dyr men fin. Som det brukar vara med andra ord.

Är lite smått lagom bakfull. Vi hade afterwork igår cirka 20 personer.
Training teamet åker hem på fredag, så det var lite avsked för dem.
Riktigt trevligt, jag var ganska trött dock efter att ha jobbat till klockan 21.

Ikväll ska vi på japansk restaurang, ät hur mycket du vill för 15 pund.
Min typ av restaurang :) Enda nackdelen med det är väl att man måste använda sig
av lyftkran för att resa sig ur stolen efter. (note for self: Inga trånga jeans ikväll).

Annars rullar allt på som vanligt. Mats(min roomie) ska ha besök i helgen så jag ska jobba för honom
i helgen. K.U.L. Jag har officiellt ingen som helst fritid här. What so ever. Jag gillar mitt
jobb men lagom svårt att skaffa sig ett liv när man jobbar , alltid :) Jobbet får vara
mitt liv fram till jul, det går bra. Deal.

På Lördag kanske jag ska följa med Matt och kolla X-factor på något hotell tillsammans
med en av deltagarnas familj och vänner. Fint. Matt känner tydligen en kille som är med
där. Eftersom att vi inte har någon TV så har jag inte en susning om vem han är. Det
spelar desto mindre roll, min enda förhoppning är att han har söta kompisar. Haha. Jo det
är sant.

Men sen å andra sidan så är jag två huvud längre än ALLA killar i det här landet så
vi får se hur det blir med det.

Nu ska jag rota igenom mina shoppingkassar. AAHH. Viktigt. 3 par skor inköpta bland annat.
Så jävla najs. Om mamma läser detta så köpte jag skorna eftersom att jag blivit av med en
blåback som skulle skeppats hit med skor i för 3000:-. (Det är faktiskt sant!)


Cheers

Kommentarer
Postat av: Nina

Det var ju skönt att höra om den borttappade lådan,har tänkt fråga men glömt det. Det är ju klart att du måååååste köpa nya skor för jag vet att du har så få hi hi

kram mamma

2009-11-28 @ 15:49:48
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/
Postat av: Herbing

Heeej! VA!? x-factor. Gud vad roligt! Vem kanner han da? Sjalv ar jag slaviskt insatt haha =)

Uppdaterat mig daligt har pa din blogg, vi maste ju ta och ses snart!

puss&kram

2009-12-03 @ 13:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0