en sexa för fem

Åh! Jag fick de bästa nyheterna idag!!

Från och med idag till första veckan i Januari så får vi bo i Training-teamets hus.
Det har sex rum och ligger 10-15 promenad från huvudgatan!! :)

Så jävla najs. Underbart hus! Typiskt engelskt. Smalt och högt, tre våningar.

Kommer bli asbra när familjen kommer hit. Då har vi ett helt eget hus precis
vid stan :D

Helt underbart! Jag har svävat på moln sedan klockan två när nyheten kom.

Jag köpte blommor idag till de som fixade mitt hår gratis igår. De blev förvånade
men väldigt glada. Så söta allihop!


Håller på att färga håret nu, får se hur detta går.... Tur jag har vänner på
salongen i värsta fall haha.


XX

Kommentarer
Postat av: Nina

Det låter härligt och skönt att man slipper åka buss till stan-

Kram mamma

2009-11-28 @ 15:46:13
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0