Uppdatering

Hej mina älsklingar!!

Nu sitter jag hemma i huset och ska snart se film- 'this is england'.
Den ska tydligen vara jättebra. Najs.

Jag fyllde ju 22 i Torsdags, tack för alla grattis. Jag fick ett presentkort
av hela teamet på House of Fraser (som svenska NK) och en heliumballong
som jag gick runt med hela dagen. Riktigt trevligt! Jag älskar heliumballonger
haha. De stannar ju i luften av sig själv. Mycket stimulerande.

Efter jobbet gick vi till en comedy club. ROLIGT! Det var 3 personer som
uppträdde, den första sög. Verkligen - SÖG. Jag började bli orolig att jag
var trög och inte fattade skämten, men ingen annan skrattade heller, så...
Den andra var lite bättre, men man kunde fortfarande inte riktigt förstå att
han fick betalt för att stå där.
Den tredje var absolut briljant. Helt underbar! (En kvinna förstås) Hon var
så jävla brutal så det var helt sinnessjukt. Men det var najs!

Som ni förstår så var jag lagom seg dagen efter. Så Fredagen blev riktigt
lugn. Bara slappade framför Family guy.

På Lördagen var det dags för utgång, jag och Gustaf var fast bestämda
att hitta på något roligt så vi öppnade en flaska vin och inledde kvällen.
Jag messade projektteamet(tio svenskar som är här och bygger upp butiken
åt oss, mallar osv.) Dom skulle också ut så vi tog en taxi och joinade dem
för kväll på stan. Som ni vet så var det ju halloween i helgen så det SJUKT
mycket folk ute, och alla var utklädda, mest tjejer (den enda gången det
faktiskt är okej att klä sig såslampigt som möjligt) . Det var roligt, jag hade
druckit uppskatningsvis sammanlagt två flaskor vin ochjag var ändå en
av de nyktraste i sällskapet. Man blir härdad fort over here.
Kvällen var riktigt lyckad, tog en taxi en vid fyra.

Och ja, helt däckad igår. Gick och la mig nio och vaknade upp hyffsat pigg
idag. Vilket var bra för vi har haft healthy and safety trainging idag. Jag
tror inte riktigt att ni förstår hur mycket regler det finns här. En massa!
Ska inte gå in på det här, men det är inte alls som i Sverige. Mer som USA
där du kan stämma vem som helst för vad som helst....

Nu ska vi se film :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0