Varför dessa tankar??

Biljetter fixade! Julen är spikad :) YES!! Så fint!

Ni kan tro jag svävar på moln nu.

MEN, det är något gravt fel på mig.
Just nu är livet i princip perfekt. Verkligen!
Jobbet är underbart, att jag har fått den positionen
som jag fått inom teamet passar mig som handen i handsken.
Eftersom våra två teamledare är upptagna med annat så är de
aldrig i butiken. Vilket innebär att jag tar reda på vad som
behöver göras och sedan ser till att få rätt personer på rätt plats.
Vem gör vad bäst och vem gillar att göra vad. Jag älskar det.
Butik har toppenläge, teamet är underbart blablabla.

Allt är som sagt perfekt. Men det grava felet resulterar i
att jag har oroskänslor att allt är för bra. Ingenting kan vara
såhär bra hur länge som helst. Jag går i princip och väntar på
att något ska gå fel. Det är jättedumt. JAG VET!

Jag har försökt fortsätta detta budskapet i flera minuter nu.
Men vet inte hur jag ska uttrycka mig. Så jag ger fan i det helt
enkelt.

Livet är underbart och just nu är jag i sjunde himlen.
Jag lever min dröm. Tack vare mig själv, Clas, Aspero
och alla mina nära och kära. Äntligen :)


Cheers

Kommentarer
Postat av: Anna for president

JAG SAKNAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET!!! jag åker hem om yup en vecka..kommer bli så tomt när inte du är där :( vi måste snacka snart älskar dig

2009-11-16 @ 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0