Världens bästa Lördag

Äntligen helg :) Så skönt!!

Ikväll har vi bjudit över folk till vårat hus för lite fest.
Tyvärr så var det sämsta tänkbara helg med tanke på att
de flesta i projektteamet och hela trainee teamet åkt till
Sverige över helgen hehe.

Vi blir väl en del ikväll men jag lovade alla som inte kunde
komma att vi ska ha en till typ om två veckor. (Ska bara
höra med mina roomies också förstås).

Kommer bli riktigt kul ikväll.

Veckan som gått har varit jättebra :) I Torsdags åkte jag
och Sara (Visual merchandiser) till Croydonbutiken i London
för att skriva ut hyllkantsetiketter och kolla läget. Roligt att se
hur den butiken såg ut.

Igår blev jag och Gustaf (den svenska killen) inkallade på kontoret
av teamledarna. Tack vare min och Gustafs naturliga ledarskapsförmågor
så kommer vi få rollerna som kvällsteamledare typ. Vi jobbar 12-21, mån-fre.
Så när Esham och Kirsty (teamledarna) slutar vid 4-5 så är det jag och Gustaf
som ska hålla ställningarna.

SÅ JÄVLA ROLIGT!!

Om detta går som det ska så är det en sjukt stor möjlighet. Kommer bli intressant!!

Nu ska jag äta lite lunch och sedan ska vi handla inför kvällen :)

Najs. Fullt ös medvetslös (fast coolare) Haha.

Föresten, jag vaknade 8.27 idag. På morgonen! På en Lördag!! Jo det är sant.
Jag börjar bli vuxen.


XX

Kommentarer
Postat av: Emmeli

jag är så stolt över dig, gumman!

2009-11-08 @ 08:39:38
URL: http://minstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0