dot by dot

Lite kortoch koncist fakta om vad som händer over here.
 
- Jag bor med två svenska karlar.
- Vi bor i ett hus i Woodsley Reading med 5 rum.
- Vi har ETT badrum.
- Maten här är jättebillig.
- Vinet här är jättebilligt.
- Primarkt är jättebilligt.
(Ni förstår kanske vad de tre ovanstående punkterna
resulterar i)
- Gör man peacetecken med backsidan av handen så betyder
det 'fuck off'. Just detta har jag väldigt svårt att ta till mig.
Så ja, jag talar om för väldigt många människor vid väl valda
tillfällen under dagen.
- Tom ska lära mig cockney rimes. Chevy Chase for face, apple
and pairs för stairs och bees and honey for money. Coolast på stället.
- Det är kallt inomhus i England.
- Varmare utomhus dock.
- Engelsmän tycker det är fruktansvärt kul när jag svär.

Nu ska jag se lite family guy.

Ska försöka få upp bilder snart. Enklare att berätta vad som hänt med
hjälp av dem :)


Kommentarer
Postat av: Carina Hember

Jag bor med två svenska karlar.



Vi har ETT badrum.



Vinet här är jättebilligt.



Dessa tre punkter förstår jag precis vad det innebär... kan det bli bättre!!??

Kram Carina



2009-10-28 @ 23:24:31
Postat av: Carina Hember

Jag bor med två svenska karlar.



Vi har ETT badrum.



Vinet här är jättebilligt.



Dessa tre punkter förstår jag precis vad det innebär... kan det bli bättre!!??

Kram Carina



2009-10-28 @ 23:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0