jahaaaaaaaaaaaa

Nu är jag tillbaka i Reading.

Manchesterresan var sjukt bra. Vi bodde på ett lyxigt hotell
i närheten av Manchesterbutiken. Dagarna varade mellan 7-16.

Vanligtvis efter jobbet så går vi och tar en pint (vin för mig) och sedan
tillbaka till hotellet för att göra sig klar för kvällen.

Fulla dagar. Har inte haft tid för så mycket annat.

Vi dricker alkohol ungefär hela tiden. Ja har druckit cirka fyra glas vin
om dagen. Afterwork, dricka innan middag, dricka under middag och
dricka på stället man går efter middagen. 4 glas är okej, då orkar man
ändå upp efter att ha sovit 5,5 timmar.

Jag bara svamlar.....

Jag har SÅ mycket att berätta. Men vet inte hur eller var jag ska börja...

Ni får lite bilder så länge.

Tyvärr går det inte att ladda upp bilder. fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0