Avskedsmiddag

Hade avskedsmiddag igår. Vi blev ett par stycken
trots diverse förkylningar. Najs.

En jävligt rolig kväll även om det tog ett tag för mig
att varva ner efter att vara grymt försenad och öppna
dörren i BH och trosor när de första gästerna ankom.

Fabolous life of Nina. Det är bara så.

Lagom seg idag. Det var VÄLDIGT mycket alkohol som
trillade ner igår. Bara det att min farmor bjöd på champagnen
säger väl sitt.

Lite bilder från igår. Märkte idag att jag bara tagit cirka
tio stycken. Helt orutinerat. Lägger upp fler när jag samlat
ihop dem från de andra!



Det vackra sällskapet. Första fotot togs kl.22.00.


Med andra ord är underbart


Mina söta tjejer!


Det är inte jag som är vit det är Annika som är bajsbrun.


Annika var en jävel på spelet




Dags för tequila på Speakers innan Tages


Hello!




Kommentarer
Postat av: Emmeli

Nina, jag hade sjukt kul igår!! Jag ville inte hem, jag var helt bitter för att jag skulle upp och jobba :[ Jag är ledig på tisdag, hitta på något?

2009-10-04 @ 20:07:30
URL: http://minstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0