Fler bilder


Så fin!!


Två väldigt grova downs.


Strike a pose, there's nothing to it


Emmeli lika söt som vanligt


Yoo


Malin Mormor


Djupt fokuserad


Lag hästarna försökte skydda sina svar


Dags för musiklek


Moa nynnar


Jag fick också vara med och svängde loss värre än Tiffany Persson på speed


Woooooooooooooow


Moa och Hare



Sanna fixade låtar till leken


Krisse


Vi tryckte in oss sju personer i en VÄLDIGT liten bil. Den briljanta idén att jag skulle
sitta fram i Moas knä kom jag på alldeles själv.


Tre glada tjejer och Krisses örhänge! Älskar Hares min på denna, haha.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag ville ju oxå vara med! Men nästa vecka! Då jävlar!;)

2009-10-05 @ 20:34:38
URL: http://miniatyrland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0