Inge plopp???

Den omogna humorn ( som gör att jag tycker
det kan vara hur roligt som helst med kiss och bajs)
beskyller jag Anna och Oskar Fäldt för!!! Alltihop!!
Jag var fullt normal innan jag träffade dem.

Nu när jag klargjort detta.

Ligger och läser min nya bok som jag fick av Moa i Lördags.
Tjuvyssnat 3.

Min favorit hittills är utan tvekan.

Eller Kina?
Tåg mellan Stockholm och Arlanda

En pojke ~ 5 sitter med sin pappa på tåget och pratar om siffror.
Pappan förklarar hur många nollor det finns i olika tal.

Pappan: Om det är sex nollor så är det en miljon och om det är
nio nollor så är det en miljard.
Pojken: Vad heter det om det är en miljard nollor?
Pappan: Då är det ett så högt tal att det inte ens har ett namn.
Pojken: Då tycker jag att det ska heta bajskorv!


XX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0