Oxfordstreet

Nu sitter jag med Amanda i Sandras lägenhet i Fulham, Chelsea.
Ska snart gå till bussen s ska vi in till Oxfordstreet.


Primark ska få sig ett litet besök. Tredje butiken jag besöker under
min enda vecka i England :) Fin fint!

Igår va vi på ett ställe som hette Havanna här i Fulham. Alla dansade
salsa. Lite olikt från hemma, men det var roligt ! Lite för seg för att
dansa själv, men går jag någonsin dit igen så lovar jag att dansa.

Lagom seg idag, men ser ändå fram emot en dag på stan!
Oxfordstreet är ju magiskt :)

Ikväll blir det tillbaka till Reading och se på fotboll och imorgon
börjar jobbet på clas! Yeeey!

Fick föresten sms idag om att mina blåbackar är framme i butiken!
FINALLY :)


Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0