Sista dagen på Clas!

Min sista dag på Clas sprang jag runt med kameran
i högsta hugg och försökte fånga alla på bild. Jag
lyckades nästan.... Har jag sagt att dom är underbara?




Marcus och Jeanette var glada över (glutenfri) tårta


The big boss Björn. (Eller Bjorn som jag säger som har gått all international.)


Söta Fanny i kassan


Arbetsledaren Tommy försöker se viktig ut


Steven och Mia


Jag ville också vara med! Ser väldigt kunnig ut med katalogen i högsta hugg.
(Inte alls arrangerat)


Glada Monica!


Arbetsledaren Roland, som en stor krambjörn


Snälla Steven och lilla Moi i bakgrunden (såg jag nu)


Happy Clas Ohlson worker


Happy downs!


Mitt skåp. För er som inte ser så har jag skrivit Nina Lundbergo(?) och 'Clas Ohlsons finest'
Det höll inte Erika med om dock. Jealous!

 


Mina blåbackar med kläder, skor och väskor som ska skeppas over seas. Känns fantastiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0