Tack Clas!

(Obs! Sentimentalt inlägg!!!)

Sista dagen på Clas imorgon.

Min tid på Clas har varit underbar! Utan överdrift.
Jag skulle kunna missbruka superlativ ända in på
småtimmarna men jag nöjer mig med detta lilla inlägg.

Det kommer bli som med den första stora kärleken som
man jämför med alla killar man träffar i livet. Så blir det
nu med Clas, alla jobb jag någonsin kommer ha kommer
jag jämföra med Clas.

- Så gjorde vi minsann inte i Malmö.
- Vad konstigt ni jobbar här.
- Så kan du ju för i helvete inte göra!
Osv.

I worked at Clas in Malmö and i liked it (Som Katy Perry hade sagt).

Ja så är det i alla fall. På väg mot nya äventyr.
Men Malmö-Clas kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat!


XX

Kommentarer
Postat av: m

Vissa minnen mer varmt och andra mindre......... =)

2009-10-10 @ 15:52:13
URL: http://www.marcusfunderud.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0