Hej!

Lite uppdateringar sen sist!

- Min TV har typ kapsejsat. Den funkar ungefär
var tredje gång jag försöker med den efter att jag
satt på den och den stängt av sig själv i typ en kvart.

- Jag har fått beundrarbrev från en 80-årig gubbe vid
namn Rolf. Han är stencool och tyckte jag var så snäll
som hjälpte honom så han skrev ett brev och gav mig
en nyinkpt påse godis från Hillarys. SCORE!

- Min cykel blev stulen. Hittade dock den några dagar senare.
Utan sadel, men ändå!

- Jag har fyllesms:at. Inget nytt. Men jag har tagit det till nya höjder.
Jag visste nog inte ens hur långt man kunde dra det. Nu vet jag.
Kan kanske  börja se det som ett problem, KANSKE.

- Alla mina vänner har kapitulerat. De åker här ifrån, de jobbar,
de har ansvar, hyror, djur, sambos. Ja, allt sånt därt vuxet.
Eller vad man nu vill kalla det. Ensamheten i ett omoget och
destrkutivt beteende börjar ta form. Men snart London! YES!!


Hade jag varit er så hade jag trott att minst en av dessa detta-har-hänt-
uppdateringar skulle innehålla någonting om jobbet i England.

Tji fick ni, eller ja, tji fick jag. För jag vet fortfarande ingenting.

Nada, nischt, nothing. (Kunde visst inte fler språk än så?)

Fuck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0