Huh?

Man behöver inte vara ett geni för att förstå
att jag blir av med VÄLDIGT mycket grejer.

Senaste tiden har jag tappat en ipod, en svart
halsduk, en svart halsduk till och mina oerhört
fejk ray ban solbrillor.Strålande!
Nu vet jag inte riktigt vad som har hänt, egentligen.
Mina föräldrar verkar se mig som ett välgörenhetsändamål.
Jag fick ju pappas gamla ipod tidigare i veckan.
Och igår när jag kom in på mitt rum ligger Mammas
gamla ray ban brillor från 80-talet. Äkta! (Lite stora dock
för mitt lilla ägghuvud.)

Men Fanx!!

Kruxet här är bara att jag inte ens hunnit berätta för någon
att jag är av med mina fejk. Mysko?

Det kanske äntligen har kommit till den nivån att jag behöver inte
ens yttra mig om hur saker ligger till. Mina föräldrar ligger steget
före. ELLER så skulle Mamma ha något på mitt rum, rotat igenom
alla mina grejer och kommit fram till att jag inte har några solglasögon.
För det är väl inte omöjligt??

- Adu Peter (Pappa), nu har jag kollat igenom allt och vet du vad jag
märkte? Nina har inga solbrillor.
- Men har inte du ett par som hon kan få?
- Jo. Jag ger henne dem. (För innerst inne vet dem att det är den sista
tiden nu innan jag åker som räknas. E dom snälla nu så kommer jag
komma ihåg hur snälla de är, mina underbara föräldrar. Men är de
dumma, då jävlar! Då kanske jag aldrig mer kommer hem! Eller så
blir jag gravid i uk. Bara för att jävlas. Tonårsgraviditeter är ju
ett VÄLDIGT stort problem i England. Även om jag är några år förbi
tonåren. Men det hör inte hit.)

MOHAHAHHAHA.

Som ni förstår så tappade jag bort mig för cirka 5 minuter sedan
vad detta inlägget handlade om från början.... Enjoy!


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0