Just my luck

Alltså

Ärligt.

Jag fick precis höra att de har införskaffat 25-årsgräns
för alkohol i England!!!!

Fattar ni!!!???

25 ÅR!!

Jävla land

Och vad hände med informationen, jag har inte hört ett endaste
skvatt om detta. INGENTING.

Anna -jävla- Anka kan de skriva om till höger och vänster men
när det kommer riktiga nyheter som folk faktiskt hade kunnat tänka
sig att läsa då ärinte aktuellt!!

Väldigt upprörd nu.

Sandra (Min Londonmate som redan åkt över) försäkrar mig om
att det inte är någon fara. Hon kan handla utan problem hit och dit.

Men ändå.

Hallå!! 25?? Jag kan inte smälta det. Vad fan ska de åstadkomma med detta?

Kommentarer
Postat av: Carina Hember

Å vi bara hoppas .. jag och din mor

2009-10-29 @ 00:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0