Life's fabolous

Jag måste erkänna att jag är lite småbitter på att
min arab-älskande Anna befinner sig nere i soliga
Egypten, Fis lever livet i USA, Erika har flyttat till
Stockholm, Johanna har blivit sambo på riktigt (denna
punkten är jag kanske inte bitter på.... Men glad för din skull!
bla bla bla.

Och jo, jag ska till England. Kontraktet är påskrivet.
Men jag vet INGENTING än. Var jag ska bo, jobba,
hitta min blivande man, komma på namn till vårt väntade barn.
Etc etc.  Så just nu står jag baraoch stampar. Livet är underbart!
Jag borde ju ha JÄTTEMYCKET att göra nu innan flytten.
Men nej, lite samtal. Jag är åkklar. Jag är så sjuk beredd!!!
Bara ge mig ett datum eller vad som helst.

Nu har jag inte jobbat på nästan en vecka. Trevligt, tycker ni.
MEN, kruxet är att alla fortsätter med sina små liv, de jobbar
betalar hyra , har en massa ärenden och sånt.

Jag som fortfarande bor hemma har inga ärenden utöver:
- Handla på systembolaget
- Duscha när det är dags
- Lära mig rita manga
- ?

Ungefär så. Ursäkta mig om jag känner mig lite överflödig.


Kommentarer
Postat av: Emmeli

är du inte avundsjuk på mitt innehållsrika liv??!! hahaha

2009-09-14 @ 23:09:01
URL: http://minstil.blogg.se/
Postat av: Erika

Naww gumman!! Du får jättegärna komma o hälsa på. Precis när du vill!! synd att jag skulle iväg just denna helg! Saknar dig!

2009-09-17 @ 15:16:17
URL: http://miniatyrland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0