My beloved

Nu börjar criminal minds!!

Jag ÄLSKAR Criminal minds!

Eller ja, ska jag vara helt ärlig så älskar jag karaktären Spencer Reid.
Han är så go och söt. Sådär urgulligt nördig. Och fotografiskt
minne. Så sexigt!!

Jag har en förmåga att förälska mig i vissa karaktärer. Jag vill
veta mer om dem. Jag vill inte att det ska ta slut!! GIVE ME MORE!!

Som tillexempel med fina Spencer Reid.


Lovely


Vi har även Lisbeth Salander som jag är djupt faschinerad av.
Hon är så jävla cool!! Lätt min idol. LÄTT!!


Hon övervinner allt!

Edward Cullen i Twilight. Givetvis. (Svårt att bortse ifrån hur tänd jag är
på honom. ) Men bortsett från det så är han sjukt intressant.
Man vill ju bara veta mer om honom. Intense.


Oh mama


XX


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Reid är den bästa! :D

2011-03-26 @ 10:00:52
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0