Nakenbilder

Jag fick ett sms igår...

' Jag har sett nakenbilder på dig på nätet :-o '
Min första tanke är att detta bara är ett skämt.
Så typiskt Moa att skicka såhär etc etc etc.
Sen börjar oron sakta kommer över en.
bara TÄNK om någon hade lagt ut någonting.
Inte för att någon tvunget måste ha bilder på mig.
Man vet ju aldrig vad folk gör utan din vetskap.
Man läser ofta om tjejer som råkar ut för liknande saker.
Mitt hjärta dunkar jättehårt nu, min andning är snabbare
och jag börjar få ont i magen. En liten del av mig VET att
hon skojar men TÄNK OM.
Alla konstiga tankar går igenom huvudet.
- Vad ska jag göra om det är sant?
- Skönt att jag åker snart.
- Egentligen, vem googlar mitt namn. Och varför
har Moa googlat mitt namn?(Egentligen så försvann
alla realistiska tankar, eller ja, de kändes inte ett
dugg realistiska för stunden i alla fall. )
Osv Osv.
Självklart hade jag inget intresse av att visa detta i mitt
svars-sms. (Cool och lugn liksom. )
'Haha va?' Blev mitt svar.
Det var ju självklart ett skämt-sms.
HAHA SKITKUL!! Moa kommer få ångra denna dag!!
Det bästa av allting är att jag sa till Marcus och en
helt främmande människa på jobbet vad jag fått ett
sms, vad det stod och hur skärrad jag var. (Mest för att
de inte skulle bli oroliga över mina mer och mer små,
snabba andetag.)
Det var inte det smartaste jag gjort. Nu tror de att det finns
en massa nakenbilder av mig någonstans som kanske skulle
kunna hamna på internet. Bra image liksom. SCORE!
XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0