Second time around

Igår när jag kom till jobbet så blev jag VÄLDIGT orolig
att det var ett meddelande som dom glömt skicka till mig.
Typ.
- Hej Nina! Vi har stängt idag.
- Hej Nina! Ingen börjar förrän tio idag.
(mass-sms) - Hej! Du behöver inte komma idag.
Jag kommer nämligen alltid tio minuter sent när jag
börjar sju. Detta beror på tågen inte alls på mig, hihi.
Hur som helst, när jag bytt om och ska ut i butiken för att
packa upp varor är det bäcksvart. SVART SVART SVART.
jag såg ingenting och det var då jag började bli lite smått
orolig.
På väg ner i butiken ser jag en lampa, en liten lampa som
rör sig. EN PANNLAMPA! Ha! Tydligen hade vi ingen el på hela
morgonen och varorna måste ju upp ändå. Så vi sprang runt
med pannlampor hela morgonen i mörkret. Väldigt roligt
måste jag säga. Man kan inte ta personen på allvar när de
har en pannlampa. Det går bara inte. Så jävla roligt!
Så jag skrattade mig igenom stora delar av morgonen.
XX


Jörgen och Marcus. Ståtliga exempel på hur löjliga vi alla såg ut.

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag får alldeles ont i magen! Jag saknar Clas!

2009-09-23 @ 18:27:56
URL: http://miniatyrland.blogspot.com
Postat av: Carina Hember

Tur att det inte är Mc Donalds du jobbar på ...

2009-10-28 @ 23:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0