En räka

Dålig uppdatering. Jag vet.

Kom hem från London idag. Lägger ut bilder
från veckan som gått imorgon, inshalla.

Annat roligt som har hänt är att jag skrivit under ett
kontrakt för att stanna här i Reading ytterligare ett år.
Det känns underbart!

Förövrigt fick Esham mig att sätta ett 9- volts batteri
mot tungan häromdagen. Han tyckte det var mycket
underligt att jag var 22 år och fortfarande inte prövat det.
Jag prövade och fick såklart en chock. Esham skrattade åt
mig. Sedan skulle jag pröva ett batteri som Esham sa var
trasigt (jag ville pröva skillnaden), detta var om möjligt
ännu mer laddat och jag fick en chock så jag skrek rätt ut.
Det var roligt. Hahahaha. Sjukaste.

När vi ändå pratar om ålder så fick jag frågan av Mats
fotbollskompisar i Fredags hur gammal jag var. Jag ba,

- Jag fyller 22 i år.
- Ahaa okej.

Börjar tänka efter.. Det är något som inte stämmer här.

- (brister ut) Nämen gud!! Jag fyller ju 23 i år!!!! Kära nån!
JAG BÖRJAR BLI GAMMAL!!!!
-  Ehh, ja själv är jag 29.
- Åh förlåt! Du får ursäkta mig. Men det kom som en chock! 23!!!

Smidigt. Förstår inte varför jag får panik. Men det är nästan
andnöd på den. Någonting är gravt fel på mig. Sluta noja liksom.

Nu måste jag in i duschen, får besök snart.
Tyvärr har jag en rutten dag idag. Allt känns ruttet. Även
om jag suttit ute i solen i tre timmar tillsammans med min
vän datorn så känns allt bara deprimerande. Jag vill gå och
sova. Sova i några dagar. Det hade nog gjort mig på bättre
humör.

Återkommer imorgon, förhoppningvis med ett bättre humör
och en massa bilder från bowling, london och Dereks sjuka
fest under påskhelgen.

Kalas.


XX

Kommentarer
Postat av: Fisen

OMG Nina jag fattar precis vad du menar!! Jag har ocksa rakat saga till folk att jag fyller 22 i ar, och sen har det tagit flera minuter innan jag inser att detta inte ar fallet! VI FYLLER 23 I AR!! SHIT! va hande?!?! Jag minns nar vi var tvugna att anvanda fula fattiga falsk leg for att komma in pa baren i Helsingborg, for att vi inte ens hade fyllt 18, och nu fyller vi 23!! USCH! vi borjar narma oss 30 for fan!!!!

2010-04-21 @ 15:22:32
URL: http://theroadnottaken.blogg.se/
Postat av: Johanna

HALLÅ! Är du död?

2010-05-04 @ 10:22:32
URL: http://memyselfandhank.blogg.se/
Postat av: anna for president

hahahaha men ni två är ju också som ni är :P jaaa vad har hänt nina...ingen uppdatering på typ en månad Wtf????????

2010-05-08 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0