Detta händer oftare än man kan tro

Jag och Anna brottas om vem som kommer
till toaletten först. Efter en flaska vin blir det
en livlig fajt.


Jag börjar med är jättestort ' JAG MÅSTE KISSA' - Vrål


Anna den sluga råttan bestämmer sig i exakt samma sekund att hon ska minsann
också kissa, och inte nog med det, hon ska göra det innan mig.


NEEEEEEEEEEEEJ vrålar jag och försöker lägga benen på ryggen


Jag SKA kissa först skriker Anna med all sin kraft och blockerar ingången


Jag gör mitt yttersta för att tränga mig igenom den lilla öppningen Anna
har låtit vara, hon klänger sig fast vid mitt ben och säger bestämt, - Jag först!


Victory is mine!!!


Sjukt nöjd. En viktig seger.


Bortsett från denna lilla dispyt så var det faktiskt Anna som hoppade av
Helsingborgsbussen med mig FLERA stationer innan Knutpunkten varje gång
vi skulle in och festa för att jag var tvungen att kissa i en buske.

Sedan gick hon hela vägen med mig in eftersom att jag inte hittade själv.

Det var trevligt.


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0