Glamourama

Idag har jag legat i sängen. Det är officiellt min sjätte
dag av sängliggande. Så matt som jag har varit har
jag nog aldrig varit innan, att gå ner för trappan var
en kraftansträngning utan dess like. Jag är bättre idag
dock, och hoppas innerligt att jag kan återvända till
jobbet imorgon.

På dessa sex dagar har jag

- Sovit
- Svettats
- Kollat på en hel säsong av Paradise hotel
- Sett på, Abandon, Green Street Hooligans,
Nicholas Nickelby, några avsnitt och allt extramaterial
av 'queer as folk'. (Allting is starring Charlie Hunnam)
- Jag har även sett
~ Clockwork Orange, som jag för övrigt
inte gillade alls. Har ingen förståelse för klassiska filmer
tyvärr.

~ Public enemies. Riktigt bra!
~ New moon. Ingen verkar gilla denna filmen. Men jag tyckte
den var bra. Självklart.

~ Up, en animerad film från pixar. Den var gullig.
- Jag har pratat med Erika, Fia och Sandra. Härligt.
- Jag har läst bloggar, 100 gånger om dagen.



Och jag har precis sett Tv3:s nya satsning Glamourama.

Jag är på den nivån nu att det enda intressanta i de två
avsnitten jag såg var att de använde Clas Ohlson pennor
varje gång de skrev någonting. Clas rocks.

Men ja, jag kommer säkert se alla kommande avsnitt också.
Bara för att.

Snart kommer nog mina housemates hem så jag får träffa riktiga
3D människor ett litet slag.

Imorgon ska jag tillbaka till jobbet, det har jag bestämt.


XX


En vän från Clas Ohlson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0