Varning känsliga läsare

Ber om ursäkt för den dramatiska avslutningen sist. Var kanske
inte det smartaste jag gjort att skriva ett sådant inlägg och
sedan inte uppdatera bloggen på över en vecka. Men jag tänker
inte alltid, och bloggen har tyvärr hamnat i skymundan då jag
faktiskt har mycket viktigare saker för mig (som att kolla på
serier, filmer, Charlie Hunnam o.s.v).

Men jag var faktiskt jätteledsen precis då och det varade en
hel kväll och sedan var det bra igen. Kan ju inte grina hela veckan.


En liten uppdatering om veckan som gått.

Jag hade besök av Hanna och Nathan i helgen och det var riktigt
trevligt, massa Clas snack eftersom att Hanna är en mycket
söt medarbetare från butiken i Malmö.

På Lördagen bjöd jag hem till fest i vårat hus. MYCKET TREVLIGT!
Sedan var det utgång på gamla hederliga Purple Turtle. Vi säger
alltid att vi inte ska gå dit men vi hamnar alltid där ändå. Jag vet
inte varför. Det är ett ganska fattigt ställe men med en massa folk.
Vi är väldigt bra på att utforska alla olika pubar runtom Reading
men klubbarna är vi desto sämre på. Jag arbetar fortfarande på
att få med Gustaf till en strippklubb här i stan. Jag har aldrig varit
på strippklubb innan. Men han verkar inte speciellt intresserad av
att gå dit med mig. Taskigt, han kan ju ta en för laget liksom.

Nu kom jag av mig, åter till Lördagskvällen

Jag träffade en skotte. HAHAHA. Jovisst. Han pratade precis som
William Wallace i Braveheart. Jag fattade ungefär minus 3% av vad
han sa och stod mest och skrattade när han pratade med mig.
Med jämna mellanrum ropade jag FREEEDOOOMMEE rätt ut på bred skotska
och skrattade gott för mig själv. Det var faktiskt väldigt surrealistiskt att
höra han prata. Jag trodde han drev med mig först, verkligen, så
kan man bara inte prata tänkte jag. Tji fick jag.

Sedan har vi haft training teamet på besök, MYCKET TREVLIGT.

Jag har även färgat håret i en mycket grotesk brun nyans. Så
jävla misslyckat. Tyvärr är håret torrt som fnöske tack vare två
misslyckade färgningar på inte mindre än fyra dagar. Note to self,
SLUTA FÄRGA HÅRET SJÄLV! DET BLIR JU ALDRIG BRA!

Jag har även skrivit in mig hos doktorn. Yes, finally. Fick svara på
mycket frågor om etnicitet och alkoholkonsumtion. Kändes inte
fullt normalt, men det kanske det är??

Jag har städat. Jomen visst. Det har behövts göras ett tag med tanke
på att inget gjorts sedan storstädningen precis efter nyårsfesten.
Egentligen så hade det förmodligen inte blivit gjort på ännu ett tag
om det inte varit så att YOO kommer imorgon. Man kan ju inte sticka
under stolen med att hon aningen pedant och jag var lite orolig för
att hon inte skulle vilja bo här om det var smutsigt. Därav den
ansträngningen.

Pratade precis med YOO och det är snökaos i Skåne vilket innebär
att hon kanske inte kommer med sitt flyg från Kastrup!! Jag kommer
gråta tills jag dör av uttorkning om inte YOO kommer hit. Har sett
fram emot detta så mycket att det gör ont i mig av bara tanken.

Men jag har meddelat det att hon ska med det där flyget om hon så
ska simma dit, så nu känns det lite bättre. Förbannade snö.

Här har vi minsann bara regn blandat med solsken, mycket bättre.

Reading är underbart.

Ska se om jag får upp lite bilder innan jag ska sova.

PUSS mina älsklingar



Var tvungen att ta med Hanna och Nathan på stammishaket numero uno.
Wetherspoon, det är Englands mest engelska pubkedja. Very nice.


Sällskapet består av arbetskamrater. traingingansvarig, svenska gäster och
Gustafs familj.


Som alla vet är jag en aning otålig, jag har nu tagit det till nya nivåer. Jag orkar helt
enkelt inte vänta på folk att prata klart för att ta en bild, jag klickar ändå och sedan
fårman hålla tummen för att den bli bra.


Som sagt, tummen hjälper inte alltid


Eller kanske oftast


Ibland?




Ja men det här var väl vackert?


Min kompis Åke hjälpte mig att göra fint för Johanna


Afterwork med kundtjänstansvariga Marko och min chef Esham


Och jag och norksa Ken. Ken är en underbar man, alltid glad. Och det blir ju
inte sämre av att han pratar norska. Det är ju ett så roligt språk. Ja men det
är kempebra, eller så lurtar de på någe. Haha, roligt!
Lägg även märke till snea namnbrickan, på Clas gör vi det med stil.


XX




Kommentarer
Postat av: malin

Sjukt överdrivet med pennor! hahaa

2010-02-20 @ 00:42:25
Postat av: Nina

Men moget och göra narr av mina pennor. Haha, men du har rätt. Fan också

2010-03-02 @ 20:05:51
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0