Det finns inga ord (eller ja, inga snälla i alla fall)

Anna Fäldt!

Det finns inga ord att beskriva henne,

När jag läste detta inlägg så visste jag inte var jag skulle
bli av, jag skrek rätt ut.

Jag kan riktigt se hur upprörd hon är. Säkert bara sekunder
ifrån att skriva ett mejl till hela Hollywood och klaga.
Dramat i detta inlägget är ju helt amazing. Det är skandal!
Skulle vara kul att träffa henne timmen efter hon sett
'Blair witch project'. Haha snutte. En drama queen, det är Anna det.

HAHAHHAHA. Jag dog en aning. En smula. Jag är trött nu.
Jag skrattade mig trött. Vilket härligt sätt att samla trötthet.

Jag säger ju det, Anna är en fin vän.

Jag däremot, njaaeee. Finns nog vissa somskulle rösta emot.

Min kommentar på hennes blogg ger nog inga pluspoäng
och Erika som jag hade en livlig konversation med om hur blek
hon är gillar mig nog inte heller.

Ja hur som helst, enjoy ett inlägg från en utan några höns
över huvud taget, inte ens en fjäder.


XX

Kommentarer
Postat av: Erika

Du är en bajskorv. O de är inte jag. Så, nu vet du hur de kommer sig...

2010-01-14 @ 19:08:48
Postat av: Erika

Jag vill komma och hälsa på dig nu. Får jag de? Får jag de? Va? va? va?

2010-01-14 @ 19:37:23
Postat av: Nina

Jag tycker du ska komma och hälsa på omedel bums!

2010-01-26 @ 00:34:37
URL: http://smilingismyfavourite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0