Efter regn kommer solsken

Vilken dag, jag trodde jag skulle vara sjukt trött idag och
fortfarande aningen bakfull sen helgen. Våran mojitho tour
skulle nog inte gjorts på fastande mage om jag uttrycker
mig så.

Nästa gång så blir det massa mat innan, för att, ju mer mat
desto mer mojitho.

Strunt i det, helgen var lyckad. Jag och G betar av krogarna
en efter en. Riktigt najs. Ja, hur det gick med min wingwoman
plan ska vi nog inte prata om. Efter några mojithos så hade jag
nästan glömt att G ens var med. Så lyckad wingwoman var jag.

Men som sagt nästa gång. Nästa gång. Jag har lärt mig min läxa.
Drick inte alkohol hungrig.

Till nästa sak.

Jag har varit på lite smådåligt humör på senaste. Det går från deppig
till arg till superglad. Typiskt kvinnligt beteende, jag vet. Men jag har
väntat på detta ögonblick.

Ni vet när allt är bra, men det är lite för lugnt. Ni som känner mig vet
att jag gillar fart och fläkt, desto mer desto bättre. ALLTID.
Och det händer ju inte sådär supermycket efter jobbet alltid. Som vanligt
om det ska bli någonting gjort så får man fixa det själv. Och jag är trött
på att fixa allt själv, jag är van vid ett socialt liv.

Hur gör vi då för att bättra på humöret , JO

Vi köper en koncert biljett till Bon Jovi på O2 arena i Juni för £240.
Vi köper en koncertbiljett till Mika och Erik Hassle 1 Mars för £28.
Vi köper en matchbiljett av Mats kompis till Chelsea-Birmingham i
övermorgon. 6 raden!! Så nära planen!! Engelska läktare är kung.
Vi åker till London på fredag och stannat hos Sandra i några dagar
för att festa och turista.
Vi köper biljetter till Paris i April för £60. Jo det är sant, £60 för en
tur och retur biljett till Paris. Sinnessjukt!!

Jag har nog inte riktigt smält än att jag har lagt nästan 3000:- på
en koncert biljett. Men to my defence så är det 1. Bon Jovi ,
2. O2 Arena , 3. Ståplats precis framför scenen!!!
Jag kommer säkert kunna röra honom, jag kanske till och med
får lite saliv på mig. Man kan ju alltid hoppas.

Så jävla bra.

Nu känns allt väldigt mycket ljusare igen. Chelsea - Birmingham
känns ju som ett väldigt bra sätt att påbörja en sex dagars semester.


XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0