I'm back

Vi pratade om nyår för några dagar sedan.

Som ni kanske minns så berättade jag att jag skickat ut
alla i trädgården. Vad jag däremot INTE minns är att jag
hade vrålat:

I DONT CARE WHO YOU ARE OR WHERE YOU'RE FROM,
EVERYONE OUT IN THE GARDEN! NNAAAOOOOOOOWWW!!!

Smidigt som fan, jag vet.

Det är ju också en jävligt bra fest när en person i sällskapet
är så full att han skickar 'Happy birthday' -sms istället för
'Happy New Year' - sms på tolvslaget.

Jag kissade på mig lite när jag fick höra det. Hade jag fått ett
'Happy birthday' - sms på tolvslaget så hade jag skrattat så
sjukt mycket. Lyckat nyår liksom.

Jag märker nu när jag knappar på datorn att jag automatiskt
skriver utan å,ä,ö. Jag måste alltså gå tillbaka och ändra texten
för att lägga till dessa i texten. Känns sjukt konstigt. Både datorn
på jobb och blackberryn har engelskt tangentbord.
Jag börjar kanske komma in i det engelskspråkiga levernet. Coolt.

Ikväll ska jag och se Avatar, den ska ju tydligen vara skitbra.
Häftigt med 3D.

Fortfarande trött och bakfull sedan gårdagen. Imorgon ska jag
och G ut. OCh jag läste precis en artikel om Wingwomen, med
tips och ideer. Kan bli roligt det här. Tror jag hade kunnat vara
den ultimata wingwoman. Några utgångars övning sen jääävlar.


Laters!


Kommentarer
Postat av: Yo

Helt underbart att du alltid är lite trött och bakis sedan igår!!!! Haha... Älskar dig!

2010-01-22 @ 19:21:57
URL: http://memyselfandhank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0