Jag ska flytta, igen!

En parantes,

Huset på Kings Road, alltså huset i stan med 5 sovrum
(vilket betyder 2 extra sovrum) är vårat!!

Vi ska bo här istället för i Woodley. Det är underbart.

Allt bara faller på plats.

Haha juste ja, jag fick höra igår att Esham knäckt ett revben nu,
dagen innan hans veckas semester. Osis. Det var visst någon
historia med tre livsfarliga hundar som hade kommit runt hörnet
och fått honom att hakla till på isen och fallit på en kon.

Jag kan sätta min spargris på att det inte finns några hundar.
Inte ens en, eller ens en chihauha.

Stackars. Ska ge honom en blomma när han kommer tillbaka.
Med ett kort. Med hundar på. Hihi.

Jag förstår inte varför jag MÅSTE (verkligen måste) utmana ödet.
Det är något gravt fel på mig.

Det var utgång i helgen också. Amazing. Riktigt roligt.

Spelade något musik quiz spel, riktigt najs. Inhandlat på John Lewis,
(vaaad trådde dy?) . Sedan var det drickspel för hela slanten. Jag
förlorade STORT, det gick inget vidare alls. Men det var ett dumt
jävla drickspel. (Som enda tjej så slapp jag dricka allt) Men rödvinet
flödade.

Purple Turtle fick sig ett besök igen. Vi skulle hitta ett ragg till G, Chris
agerade wingman och jag hade bara så jävla roligt av att kolla på.
Chris var ju utan tvekan världens bästa wingman (enligt honom själv,
ingen annan!). Jag trodde såklart på honom först, men detta visade sig
vara totalt helt fel. Han har nog inga problem att fixa ragg till sig själv,
men som wingman sög han. S.Ö.G. Alla hade pojkvänner eller bara allmänt
konstiga. Jag krampade som vanligt. Underhållning på hög nivå. Alla var
som tur var alldeles för fulla för att över huvud taget reflektera över vårat
beteende. Thank god.

Sedan var det fyllemat och taxi hem.

Lyckad kväll.

På Lördag är det personalmiddag(fest). Yeey. Jag har glömt
skriva upp mig på listan, men fick komma ända. YES.
Som Esham sa,
- Can't have a party without Nina.

Jag tackade honom genom att erbjuda mig att dricka alla hans drinkar
eftersom att han ska köra hem. Jag är en alltför vänlig själ.

Jag hade ju i ärlighetens namn tänkt mig en utgång på Lördag efter
middagen, men det återstår att se vilka som jobbar Söndag och inte.

Spännande, fortsättning följer. Vilken fantastisk cliffhanger.


XX


Kommentarer
Postat av: spider

fanx för snäll comment =)

2010-01-12 @ 09:31:13
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Har du glömt mig Nina?! Fy dig. hehe. ja, jag vet hur det spelet går till. Frågan är bara hur bra jag är på att förklara. Alla ska ha vars ett kort på pannan, man ska veta vad man har! En person ska vända upp högen med kort, en efter en och säga: "Ta en" "ge fem" (klunkar) o.s.v. Man får inte peka eller säga namn och om kortet åker av får man ta straffklunkar. Did you understand my dear? Love you!!

2010-01-12 @ 12:08:03
URL: http://rockdoll.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Man brukar automatiskt pekar när någon ska ta några klunkar plus att den som ska ge får ju då inte säga namnet han/hon vill ge dom till så då måste man typ förklara vad dom har på sig & så.. Och om man pekar och säger namn får man ju straffklunkar. Ett höjdarspel :D

2010-01-13 @ 17:12:05
URL: http://rockdoll.blogg.se/
Postat av: Irony by Linn

Hoppas att det går bra för dig då! :)

2010-01-14 @ 11:21:18
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0