Back from the 80's

Helgen. Ja alltså. Don't think less of me when you
see the pictures. Or do. I don't really care.

Började med förfest hemma hos oss och sedan
vidare till stan. Vi tog en varsin dricka på
Monks retreat innan det var dags för Reflexx. Jag som
avslutade min dricka innan alla andra tröttnade fort
och lämnade sällskapet och gick till Reflexx, där hann
jag med både det ena och det andra innan jag såg
två personer med självlysande halsband, armband
och diadem med toffsar på.

JAHA

Tack. Jag stegar fram till dem och frågar väldigt lyriskt
var de köpt sina coola accessoarer. Baren, okej. Marcherar
bestämt bort till baren. Jag ska minsann också ha en massa coola
armband och diadem och sånt. Var i hela världens universum
jag fått att de var coola ifrån, har jag ingen aning.

Efter att ha stått i baren i inte minde än 15 minuter (Värdelösa
bartendrar som inte hade en jävla aning om vems tur det
är) så ser jag Gustaf i en annan del av baren. YES! Tränger mig
dit, beställer en dricka av honom och även lysande armband,
hasband och diadem.

Well,

Jag fick ett lysande armband. Men sedan vad som hände har jag
ingen aning om. Istället för diadem och fler lysande grejer så
ger han mig två svettband, ett runt huvudet och ett runt handleden.

Det borde utan tvekan vara olagligt att sälja sånna grejer till fulla
människor. OLAGLIGT!

Det röda svettbandet åkte på, och det stannade på HELA kvällen.
Även om vi sedan gick vidare till ett annat ställe där svettbandet
made even less sencse.

Det hindrade inte mig, jag kom direkt från 80-talet. OCh jag var där
för att stanna.

När jag kom innanför dörren vid 5 på morgonen skulle jag försöka ta
ett foto på mig själv med mobilen så att jag skulle kunna skicka ett
väldigt genomtänkt mms. Jag står med ipoden i öronen, vinglar fram
och tillbaka och försöker fokusera så att jag ska kunna ta en bild.

När jag sedan vänder mig om så står G och A där och skrattar åt mig.
Där har dom stått i flera minuter och kikat på mig. Det var roligt.


End of Saturday for this time.


XX



Ja ni ser själva


Söta Rachel and Professorn


Kvällen är ung


Underbara sällskapet


Alla var ganska bra i gasen


Men jag var den enda som köpte svettband.....


Det gjordes mustacher


Jag ville också vara med. Jag skulle vilja påstå att jag går in i det lite väl mycket.


Rachel says: I'll see YOU, next Saturday

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Härliga partypics! :D ♥

2010-03-17 @ 04:03:10
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: YOO

Du är så störd!! Vilka sjuka bilder ass...

2010-03-19 @ 17:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0