Bilder from yesterday

Nu börjar sakerna funka som de ska igen.



Gustaf hamnade på en kort stol. Haha. Jag tog ur en vinkel för att få honom att se
ännu mindre ut självklart. Det var roligt.


Han skulle ta ett på mig för att få mig att se större ut....


Rachel, Amy och Proffessorn inne på Sahara


The one and only David Hasselhoff. HAHA. En kille stannade och frågade om
jag precis tog en bild på the Hoff. - YES!


Tre så glada grisar


Gustaf och Rachel. Rachel ska på holiday snart. Hon säger att hon äntligen
ska få en solbränna och behöver inte vara blek mer.
?
Gustaf är vit. Jag är vit. Amy är Vit! Rachel är inte vit. Hennes mormor är
antingen indier eller indian. Kunde inte riktigt urskilja nationaliteten.


Ja nu var det alltså dags igen


Alla ville prova


Glada finingar inne på Reflexx


Amy försöker se smart ut. Dömt att misslyckas


Det är underbart


Ja dom satt på hela kvällen. Även när vi kom till Purple Turtle. Rachel hittade
2 par solglasögon i handväskan.Hon och Amy tog på sig dem så att jag inte
skulle vara ensam. Nu var vi jämlikar. JAHAAAAAAAA


Jämlikar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0